Typsnitt

Nu har jag suttit vid dafont.com ett tag och letat fina fonter. Sedan samlat ihop en del, så jag kan visa. Listan är väl också till för mig själv, så att jag minns mina fina typsnitt. Har dock inte med alla på listan. Men, här är mina favoriter och mina nya godbitar! Nu hade jag tänkt sätta mig ned och pilla med dem lite, för att sedan skriva ut och sätta upp på väggen. Men lär nog inte hinna med det idag.. Plugget har prio ett! Alltid. Har ett prov och ett läxförhör denna veckan, två prov nästa vecka, en bokrecension om två veckor, sa jag att den var på engelska? Sa jag att jag inte läst en sida i boken än? Har jag berättat att vi har en stor slöjdinlämning och ett prov veckan efter lovet, och att jag inte börjat på något av dem än? Haha oj då, måste glömt att nämna det. Men men! Det är tre veckor till lovet, och sedan säger lärarna att det blir lugnare, vi får väl hoppas på det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0