Tävling - Bam

Hejsan! Idag har ddet varit tävling! Eftersom vi inte kunde tävla i Team, så åkte jag ganska tidigt, men är strax hemma! Vi har ju hunnit stanna och äta gott och hunnit shoppa på A6! Grymt! 
 
Åter till tävlingen! Idag gick det riktigt bra! Är nöjd! Jag hade två tapp, och mina käre far satt och räknade ihop till 26 fånga! Hihi, gulligt av honom tyckte jag. Mamma och pappa tycker att man inte ska fokusera på tappen utan de stavar man fångar! Så ja, 26 fånga. Jag fick 15,5 poäng i grund! Höjde mig med 5 poäng sedan förra gången! Eller så uttrycker jag mig så att jag höjde min poäng med 50%, rätt maffigt tycker jag! Haha, Erika,Julia och Ellen (Våra tränare) var jätte stolta och det gjorde mig glad. Dock kvalade jag inte till SM, var 0,5 poäng ifrån. Ett tapp alltså... Hade jag fångat på allra sista grejen, en liten blind, då hade jag varit kvalad till SM. Men men, nöjd, höjde ju min poäng VÄLDIGT! Två tävlingar kvar, två chanser, emn jag behöver bara en. Jag ska verkligen ta den chansen. Vill verkligen till SM. Tävlingen är ju egentligen inte slut än, och prisutdelningen har inte varit än, men jag tror jag kom 11 av 33. Så det var också gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0