Sluta vara en klyscha.

Mitt liv rullar på som vanligt. Men jag vill testa nya saker. Åka på semester, långt bort. Träffa nya människor. Skratta, gråta. Något som bryter vardagen. 
 
Jag känner att allt jag gör har jag redan gjort 1000 gånger förrut. Känner mig som en klyscha. Men jag vill att folk, alla, alltid, ska se på mig och tänka, shit, vilken härlig brud! Henne vill jag lära känna bättre. Även mina vänner/familj vill jag ska känna att jag är en intressant person som man vill lära sig mer om. Jag vill att folk ska komma hem efetr att ha träffat mig och tänka, jag undrar när jag träffar henne igen, saknar henne redan. Och jag vill att folk ska tänka på mig och börja le. Det vill jag.
 
Men jag går i samma fotspår som vanligt. Det är dags att bryta mig loss, bli en djupare, men mer lättsam människa. Bra combo mellan de två. Så livet blir balanserat. Jag vill lämna avtryck hos folk. Så att de aldrig glömmer mig.Sluta vara en klyscha som vandrar runt på bara fötter.

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vad sant och fint skrivet! Känner igen mig så himla himla väl!!

Svar: Ja!! Tack din kommentar gjorde min dag! Det betyder jätte mycket ska du veta! Att veta att någon håller med i det jag skriver, och känner som jag! Kram på dig!
fotorebecca.blogg.se

2013-03-14 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0