Så som jag litar på dig.

Det är det som är meningen.
 
Hejsan! Vanlig dag idag, bortsett från en 2h lång håltimma! 
 
Men när jag kom hem, möttes jag av ett ljus, som jag väntat på sedan januari! I Januari såg jag en bild av Sofie Sund. Kände direkt att en sådan bild måste jag testa mig på!! Och har sedan dess väntat på att ljuset ska bli rätt. Idag när jag gick in mitt rum, såg jag den starka solen lysa in genom mitt fönster(Mitt fönster är vinklat så att jag inte ser solen när den är uppe på dagen och inte heller på kvällen(Solnedgång) på vintern! Men äntligen har jorden vridit sig så jag kan se solnedgången ifrån mitt sovrumsfönster! Så ajg ställde upp kameran, testade intällningarna och 4min senare, var ljuset borta... Men hann få till något iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0