Riktning

Det finns mycket att tänka på. Mycket som ska göras. Mycket som inte går som man hade tänkt. Men det är gansak härligt. Då får man agera snabbt, och ja det kanske inte alltid blir så bra, men jag har lärt mig att det är när man är lite osäker på något som det blir bäst. När man testar gränserna lite. Det ska inte vara helt 100%, utan man ska någonstans känna att detta kanske inte funkar....? Det är då mirakel kan ske. Ibland går det rätt åt skoga med, utan att man testar får man inte riktigt veta.
 
Det jag testar just nu är att trycka på mig själv med massor saker att hinna med och som ska göras. Jag tycker det funkar bättre än förväntat. Jag vet att allting jag gör inte blir lika bra som förrut, och jag vet att en del saker blir helt kassa. Men man behöver uppleva det med. Jag trycker på med träning, kost, bloggning, individuella mål, plugg, vänner, drill och olika rutiner/listor för ett organiserat liv. men jag tycker om att ha det så här. Jag får så mycket mera gjort. Känner mig starkare psykiskt. Som en vän sa till mig för ett par dagar sedan, "Livet är viljestyrt. Utan riktning och mål tappar du kraft och självkänsla. Du är skapare till ditt eget universum, förändring är alltid möjlig!". Hammaren på spiken. Så är det. Det är även det jag försöker leva efter. Det gör mig lycklig.
 
Bilder ifrån en kall förmiddag i januari. Min vän Lina på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0