Packa inför Resan

På lördag är det tävling igen! Blandade känslor om vi säger så. Savannah bröt sitt lillfinger igår och kommer inte kunna tävla. Daniela är sjuk och kommer inte kunna tävla. Där rök alla starter förutom mitt och Célines solon. Vi kommer alltså tyvärr inte tävla i team.. Jag funderade ett tag på att inte åka över huvudtaget, men tillslut bestämde jag mig för att åka ändå. Vill ju verkligen kvala till SM!! Får se hur det blir. Men på lördag är det iallafall tävling för mig och Céline. Jag är lite orolig, men det går nog bra. Nu har ajg nästan packat färdigt allt, ska gå igenom min packlista en extra gång för säkerhetens skull. Sedan blir det lite plugg, duscha, lägga fram kläder inför morgondagen och sådant, sedan drar jag täcket över näsan och slumrar in.
 
Minnesanteckning: "Ta bara med det allra nödvändigaste"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0