Kreativitet - När den försvinner.

Alla som sysslar med att måla/fota/pyssla/musik/skrivade eller liknande, har nog någon gång kännt att det inte går att få fram något. Ibland tar det stopp man träffar en mur och har ingen aning om vad man ska göra. Man vill vara kreativ och hålla igång. Men man kommer inte på något över huvudtaget. Och sedan ibland, så tar kreativiteten inte slut. Man vet inte vad man ska göra med allt man vill göra. 
 
Ett tips från mig, är iallafall att hålla igång sin kreativitet. Sätt mål, att idag ska jag fota något. Så att man inte tänker, aja, ingen idé, ingen kreativitet, så jag struntar i att skapa något idag. Utan en forserad kreativitet är iallafall bättre än ingen kreativitet alls. 

Kommentarer
Postat av: :)

Kan inte du ge lite tips om hur man börjar och får igång en bra design? Din är så fin och min design är jättedålig och hur ful som helst just nu.. Hur kommer man liksom igång och måste man ha en systemkamera och photoshop för att det ska bli bra? Kramkram :)
p.s du får jättegärna göra ett inlägg om det, men jag vill inte vara till besvär:)

Svar: Jo! Absolut kan jag göra ett inlägg om det! :D Du behöver absolut inte ha en systemkamera för att det ska bli bra! Det är inte kameran som gör bilderna, utan det är fotografen! :) Jätte kul att du kommenterar och ber mig göra inlägg! Mer av det! ;) Ska försöka få upp inlägget i helgen! Kram!
fotorebecca.blogg.se

2013-03-14 @ 19:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0