Ett meningslöst inlägg.

Det är några som undrat om inte jag har påsklov nu, och svar nej! Här där jag bor har vi det nästa vecka och går därför i skolan tills på torsdag! På fredag är vi lediga! Som min idrottslärare sa: Har ni klarat det till påsklovet i nian, då kommer den sista tiden gå sjukt fort, ni kommer undra vart eran högstadietid tog vägen. Vi får väl se hur fort det går sedan! Men jag fokuserar på nuet och det är SO, skicka bilder och städa som gäller nu! Puh, mycket att tänka på! Men det är bra, då får jag mycket gjort och tiden går snabbare! Haha, idag har jag tränat och sedan i princip inte hunnit göra något mer efter skolan, men kvällen är ung, så jag ska nog hinna med det mesta jag hade tänkt göra! Hoppas allt är bra med er! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0