Breaking Rules

Tog lite självporträtt nyss, blev jätte nöjd när jag tog dem, sedan lade jag in dem i datorn och hälften av dem jag tyckte bäst, var inte så bra som jag först trodde... Ska sätta mig och kolla igenom dem igen, men ska låta dem ligga och "vila" först. Så hjärnan kan få glömma av vilka jag tyckte om ifrån början. Egentligen behöver dem nog ligga i 2månader isådanafall, men jag väntar till imorgon. 
 
Här får ni två bilder jag tog på frihand, men de var så tråkiga, så beskärde dem. Och jag tror jag bryter mot alla regler som finns i komposition, men jag tycker om dem haha. Blir lite mer intressant när man inte gör som man ska. Sedan är det väl egentligen bara proffs som kan bryta mot reglerna och få det snyggt, och så långt har jag inte kommit i min utveckling än! Men jag kan reglerna, och nu testar jag att bryta dem, egentligen bara tur att det blev snyggt denna gången. Eller tja, enligt mig. Känner mig väldigt virrig, hoppas någon förstår vad jag menar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0