Långa dagar,mörka nätter

Behöver en stund att skriva av mig, rensa själen. Fast min själ behöver inte rensas, den är redan ren. Jag trivs så otroligt bra med livet just nu, allting ordnar sig alltid till slut! Jag ligger sängen och vilar nu på morgonkvisten efter en god frukost nere i hotellrestaurangen. Vi ska iväg till en hamn i närheten senare idag, äta lunch och gå promenader omkring. Fota massor och bra njuta av solskenet. Kommer förhoppningsvis ha en hel del bilder att posta här på bloggen när jag kommer hem. För det ska jag. Har så mycket inspiration till bloggen nu att det är sinnessjukt. Är underbart pepp på att bara umgås med fina vänner och visa er allt kaos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0