I Will Try

Hej! Vet att jag snackade om en liknande bild, som jag gjorde förra veckan, men jag missbedömde svårighetsgraden... Jag har inte gett upp!!! Bara det att jag måste ta nya grundbilder, även mer tid, så får väl ägna lite tid till det imorgon! Jag är en sådan person som inte tycker det är okej att använda andras bilder. Iallafall inte om man brinner för fotografering. Och om man gör det, skriv med fotografens namn, ge cred! Jaja, det var lite därför jag inte blev klar idag, för hade egentligen nog behövt använda googlebilder, men stolt som jag är, ska jag ta sånna bilder själv istället! Kan inte riktigt förklara idag, men imorgon kommer allt vara glasklart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0