God Morgon världen.

Spenderade min morgon nyduschad i vårat uterum med frukost och podcast! En riktigt mysig sista fredag på lovet! Jag börjar äntligen komma in i en bra sömn rytm igen. Min dröm vore att på vardagar gå och lägga mig 10( och faktiskt ligga i sängen vid tio), sedan vakna vid halv sju av väckarklockan, och att på helgerna gå och lägga mig vid elva och vakna utav mig själv vid åtta/nio tiden! Men hela förra terminen gick jag och lade mig elva på vardagarna, och fick dra mig upp ur sängen vid kvart över sju, vilket gjorde att jag nästan missade bussen hela december månad... Och på helgerna gick jag och lade mig vid tolv och sedan ställde jag klockan på 9, så jag aldrig fick sova ut.... Nu sedan nyår har jag låtit mig själv sova ut varje dag, och börjat lägga mig vid halv tolv. Nu vaknar jag ungefär vid tio! Hade gärna vaknat ännu tidigare, men det kommer väl antar jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0