2013

Nu är det 2013!! YEEY! Så glad att det är nytt år! Har faktiskt inga förväntningar detta året! Alla andra känner att detta året kommer bli grymt, inte jag, jag känner bara att nu kör vi! Ser verkligen fram emot ett filmprojekt vi ska göra! (Vet inte om jag berättat om det... Men om jag inte har det, så får ni bara vänta och se!) Det kommer vara klart innan sportlovet! Sedan ser jag självklart fram emot gymnasiet! Tror att vi kan söka in från och med idag! Ska bli sjukt kul att lämna högstadiet! Men före det har vi de nationella proven, och massa plugg för slutbetygen. Men jag är ganska säker på att jag kommer in på det programmet jag vill gå. Har redan bestämt mig sedan ett år tillbaka. Skönt. 
 
Gårdagen var iallafall jätte rolig! Fick dock inga riktigt bra bilder på fyrverkerierna... Kanske nästa år...?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium vill du söka in på? eller vad vill du bli? :)

Svar: Jag ska söka in på bäckäng! Vet inte vad jag vill bli i framtiden. :) Kanske fotograf! Annars något högutbildat yrke! ;)
fotorebecca.blogg.se

2013-01-01 @ 17:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0