Tränings Inspiritation

Jag tror jag har berättat det, emn i måndags började jag mitt nya liv. Jag har nu alltså börjat träna mera, förrutom drillen, och börjat äta nyttigare! Mina matvanor är definitivt inte perfekta på långa vägar! Men man måste börja någonstans! För att tagga mig själv till att träna hade jag tänkt göra några egna inspiritationsbilder! Tog några förrut idag, kommer göra de "typiska", som peppar med. Men det hann jag inte med idag! Haha!! Jag har tränat varje dag denna veckan, känner mig as pepp på denna terminen och våren som kommer! Kämpa hårt i plugget, träna skiten ur mig och hänga med mina vänner och familj!  Sedan får resten komma i andra hand. Jag tänker tänka på vad som är bäst för mig själv och köra så det ryker! Mitt största bekymmer i livet just nu, är min hemkunskapsuppgift jag och några kompisar gör i skolan... Känner mig ganska orolig för den! Så lyssnar man på alla andra som verkar ha allt uträknat! Hur ska detta gå...? Men imorgon kommer jag inte behöva tänka på det mer, eftersom den ska bli klar då! Kram Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0