Stjärnor kan inte tas ned från skyn.

Idag, har varit en bra dag. Jag har tränat, simmat, umgåts med vänner, ätit massor med god mat. Jag har sovit tupplur på eftermiddagen. Jag har pillat lite på skolarbete. Jag har mått riktigt bra. Vi har inte varit i skolan idag förstås. Annars hade vi aldrig hunnit med allt det där vi hann med idag. Vi har utvecklingssamtalsdagar idag och imorgon, så är lediga ifrån skolan. Jag har dock några arbeten ifrån skolan som ska bli klara, och ganska mycket annat att pyssla med. Många saker läggs i väntarutan, men det är okej. Allting är okej, så länge man gör det med måtta. Måtta, dumt ord. Hur kan man göra något med måtta..? Inte för mycket eller för lite. Men på något sätts lyckas det alltid bli just det, för mycket eller för lite. Det blev för lite plugg idag. Men det är okej. Det är det alltid. Imorgon däremot, då får jag sätta igång på riktigt, så jag kan njuta av helgen sedan. Ska bli skönt att få sovmorgon imorgon i vilket fall som helst. Sova ut, något jag gör alldelles för sällan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0