Lördagsfirande.

Förra veckan, på lördagen, så kom tjejerna ifrån klassen över på överraskningskalas för Julia. Vi missade dock överraskningsmomentet... Hon köpte tårta och visste att alla skulle komma redan innan. Men det blev en väldigt mysig kväll. Vi satt och pratade och hade tv-mys framför mellon. Ulrik Munther var ju favoriten. Vi kollade även på lite roliga YT-klipp! 
 
Sedan vet ajg inte riktigt vad som hänt med mig...? Jag har gått och förälskat mig i brusiga bilder. Kan verkligen inte få nogav bruseffekten. Då menar jag inte den som blir när man höjer Iso-talet för mycket, utan den man lägger till efteråt i redigeringsprogram. Även fast det blir ganska likt resultat, så är det kännslan att jag har bruset där, efetrsom jag vill att det ska vara där. Att kunna bestämma själv. Ville bara berätta det, att jag i vilket fall som helst lägger på bruset i efterhand, för att jag tycker det är fint.Ger en fin retrokänsla jag tycker om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0