Låta Själen Bestämma.

Alltid när jag har bloggat har jag bloggat efter kvantitet. Bara brytt mig om att lägga upp si och så många inlägg om dagen. Men ska jag vara ärlig är det inte ett dugg kul! Jag har tröttnat på det. Jag trot jag mår bra utav att blogga på mitt sätt. Alla tycker det är så kul att det kommer upp inlägg hela tiden osv. Men det är inte tillräckligt för mig. Jag vill blogg med hjärtat, om saker jag brinner för!! Där kameran är en stor del, men inte allt. Därför kommer jag från och med nu, blogga med själen. Kanske inte ofta alls, kanske en gång om dagen. Jag vet inte. Men alla mina inlägg ska från och med nu vara sånna som jag skulle tycka om att läsa. Inlägg jag kan vara stolt över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0