Idag är en sådan dag.

Jag tänker inte ens försöka beskriva denna dagen. UNDERBAR: Träffat så många underbara männsikor och känner att dessa tre år kommer bli grymma! 
 
Okej, jag tänker ändå försöka...
 
Upprop i aulan.
Träffa klassen.
Träffa ett par lärare.
Indelning i basgrupper(Varav min basgrupp är grym, så mysiga männsikor, alla lika pratglada som mig).
Utdelning av schema & andra papper(Som ska in på Nelles kemi-lektion imorgon.. ;) ).
Rundtur i basgrupper.(Träffade massor med andra vänner då med).
Lunch tillsammans med ungefär halva klassen. (De mysigaste människor jag någoonsin mött).
Ledarskap & Organisations lektion.(SÅ SKOJ)
Slutar.
Fika med gamla klasskamrater.
Träffade en vän jag inte sett på väldigt länge, men som jag saknat oerhört mycket.
 
Ja. Jag har haft en väldigt bra dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0