Each day my Self-belief grows.

Jag är försöker alltid utvecklas och bli en bättre männsika. Försöker växa i mig själv och i hur jag behandlar andra. Jag strävar alltid frammåt. Jag älskar små peppande quotes, och i sommras hittade jag världens bästa lilla block med post-it lappar! 101 stycken små lappar med olika citat som stärker mig och som får mig att se livet på ett mer positivt sätt. Jag läser lappen flera gånger om dagen och försöker leva efter den. Sedan försöker jag byta ut lappen varje dag, men om det är något jag känner att jag behöver jobba extra med, så låter jag lappenb sitta kvar. Denna lappen har suttit på min dörr i snart en veckas tid. Jag känner att jag inte nått dit jag vill med vad den vill att jag ska göra. Att jag ska tro på mig själv. Tycka om mig själv, eftersom jag är allt jag har. Jag tycker detta är så himla klockrent, något som alla borde jobba på. För alla är vi underbara och alla förtjänar vi att bli älskade, inte minst av oss själva. Det hjälper inte att klanka ned på sig själv. Du kommer mycket längre i livet om du höjer dig själv och alla i din omgivning. Så jag låter lappen sitta kvar, tills jag vet att jag aldrig kommer glömma av att tro på mig själv. Jag är ju jag. Och jag duger.
 
Jag tror på mig själv mer och mer för varje dag som går.
Jag älskar mig själv mer och mer för varenda dag.
Jag är underbar, det är också DU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0