Dagar som går

Ibland är det bra att bara låta dagarna rulla på. Att inte bry sig om att man måste göra något. Utan att bara ata dagen som den kommer. Det är skönt att veta att man har alla möjligheter att göra vad man vill. Sedan blir det oftast så i mitt fall, att jag inte gör något alls under dem dagarna. Men det är rätt mysigt att bara sitta och kolla på serier och äta bra mat. Det är iallafall det jag försöker göra. Äta bra. Äta mycket och äta rätt. Det vill säga ingen skräpmat, inget godis, ingen läsk. Försöker få in bra vanor tills skolan börjar igen. Då tror jag det blir lättare att hålla fast i vanorna. Igårkväll så förberedde jag det jag skulle äta idag. Så jag inte behöver lägga ned tid och energi på att skära frukt osv. varenda dag. Jag gjorde mig en ytters liten fruktsallad på mango annanas ovh vindruvor som redan nu är uppäten. Och gud vad gott det var.
 
En mango: 135kcal
100g Annanas: 56kcal
5 vindruvor: 15kcal
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0