Sorgliga historier.

Livet är underbart just nu. Allting är perfekt, precis som det ska vara! Dock är det på två ställen som skon klämmer lite, Lucia är slut, och vi har nu alltså jullov. Lucia, bland det roligaste jag gjort i mitt, tillsammans med konfirmationen. Skolan, underbara skola. Jag vill inte ha lov, har aldrig velat hade det, kommer aldrig vilja det heller. Förhoppningsvis får jag träffa många kompisar på lovet ändå, kasnke gör en film? Vi får se. Nu ska jag njuta av det som faktiskt är underbart med lovet, tex friheten utan förplicktligheter. I Eftermiddag/Ikväll kommer mina fina tjejklasskompisar på besök för att fira mig. Nya kläder, dagen till ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0