Nattduksbordet Pimpat

vet ni vad jag tog mig tid att göra idag? Pimpa upp mitt nattduksbord lite! Detta är exakt sånt jag älskar att göra! Fick ett plexiglas i julklapp förra året (2011). Hade en konstig idé att vilja fota saker på detta glaset.. Har inte hänt hittils, så valde att göra något kreativt med det istället! Jag har haft lite böcker stående under mitt nattduksbord ett tag faktiskt, men jag har tyckt det har sett så rörigt ut. Så nu har jag ordnat upp det på ett mer stilrent sätt och så har jag satt in plexilgaset! Böckerna som står där är inte några skönlitterära böcker, utan fotoalbum, några skissblock, anteckningsböcker, min bibel ifrån konfirmationen. Även mina användarböcker för både den nya och gamla kameran,endast för att det ser snyggt ut. Och lite fotoböcker. De böcker jag faktiskt läser (eller rättare sagt, ska läsa.) är på sidan/bakom de andra böckerna(Syns lite på första bilden!)! Plexiglaset går lätt att skjuta undan, så jag kommer åt de böcker jag vill kika lite i! Förlåt om detta blev ett långt inlägg att läsa, som antagligen inte är så intressant. Men jag vill faktiskt bli bättre på att skriva i mina inlägg, och nu när jag kommer på vad jag kan skriva, så gör jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0