Lycka.

Ni vet den där känslan när man är kär? 
 
Lekte nyss med en av mina julklappar. Kär. Canon 50mm f/1.4. En dröm.
Ser ni oskärpan i bilderna, och ljuset och allt gaaah!! Längtar tills jag träffar Julia, snacka om vilka porträtt bilder det här kommer bli! Längtar faktikst efetr alla mina vänner! Lovet kan gärna vara slut snart.. Men innan vi låter julen glida ur våra händer, så ska jag och några till hinna med att göra en film. Spännande va? Nu ska jag och mamma krypa ned under varsin filt framför soffan med lite te och godis och bara ha det segt och härligt. en riktigt god juldag. Unnade mig tillochmed en sovmorgon idag. brukar alltid ställa klockan annars, är mycket piggare på dagen om jag får liiiiteee för lite sömn än vad jag egentligen behöver! Men idag sov jag ända till lite efter elva, men det kan också vara mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0