Klipp Klipp.

Idag tog jag tag i saker. Jag har velat klippa mig i cirka 2 månader. Var egentligen inte helt nöjd förra gången jag klippte mig, tyckte det blev lite för långt! Så idag, bad jag mamma beställa en tid till mig, och några timmar senare  satt jag i bilen på väg in till stan för att klippa mig. Mamma släppte av mig och det var dags! Woop woop, är alltid sjukt nervös innan jag ska klippa mig. Tänk om det inte blir bra...? Så jag sitter i stolen och hon ska klippa mig, det var en ny frisör som jag inte träffat förrut. Det går bra, hon förstår exakt hur långt jag vill ha och hur det ska se ut. Efter kanske en kvart, börjar det kickla i näsan på mig... Och nej gud tänker jag. Lite smidigt tar jag ut handen ur min cape (Ni vet dem man får på frisörsalongerna?), och får det att sluta klia. Men jag är helt sjukt känslig, eller ja min kropp är det. Mina ögon blir helt enkelt tårfyllda hela tiden!! Det räcker att jag dricker något kolsyrat eller att det blåser, är kallt ute eller liknande. Och självklart blir mina ögon sprängd fyllda.. Men som tur va tror jag inte att hon märkte något, puh... Haha, men det var en upplevelse iallafall! Hon var väldigt duktig och jag blev super nöjd, precis som jag ville ha det!! Imorgon (tror jag) var det exakt ett år sedan jag klippte mig... Haha, vilket minne man har ibland! Så antar att det var min "årliga nyårsklippning". har dock klippt mig där emellan, men ändå! Minns vad jag hade på mig och vad jag gjorde resten av dagen med! Jag hade på mig en vit skjorta och efter att jag klippt mig köpte jag skor, och efter det mötte jag upp min kompis och sedan gick vi på bio! Mitt minne är det då inte fel på! Idag har jag dock inte gjort så mycket mer, kollat lite på glee bara, haft en lugn dag helt enkelt! 

Kommentarer
Postat av: Stina



Gud skit fint, och gud så bra du passar i platt ! :D<3

Svar: Tack!! Hihi, det lär nog bli en hel del platt framöver, hade det "normalt" idag, hahha, lockigt som ett troll! ;) <3
fotorebecca.blogg.se

2012-12-29 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0