Göteborg

Idag har jag och Julia hängt med min pappa in till göteborg. Han sprang och gjorde sina ärenden, medans vi gick runt och shoppade! Jag lägger förmodligen upp ett par bilder på vad jag köpt senare! Vi hade i vilkett fall som helst jätte mysigt! Vi hann med alla affärer vi ville gå till, även fast det var knökfullt med folk! Man kunde knappt se vart man satte fötterna! Vi tog även en lång promenad på jakt efter ett café som inte var för litet, inte för mycket folk, med något mer fika än mackor. Vi ville inte heller ha ett ställe där bara en massa vuxna satt. Tillslut hittade vi det perfekta stället, nästan precis där vi började leta. Det var lagom stort, inte så jätte mycket folk, det var mestadels folk i våran ålder där. De hade även jätte gott fika. Hela bilfärden hem satt vi och lyssnade på podcast och nu sitter vi här hemma hos mig och njuter av lovet. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0