Göteborg Plus.

Eftersom det ända jag har gjort sedan senaste gången jag bloggade är att städat mitt rum och kollat på television, så har jag inte något speciellt att fota! Tänkte därför visa lite fler bilder jag tog under dagen! Det roliga med dagen var att jag tog i princip inga bilder, men har ändå massor att lägga upp, eftersom ca varannan bild jag tog idag är "publicerbar". Oftast brukar det ta ett tag innan jag får till den där bilden med det där "lilla extra". Men idag flöt det på extremt bra! Är nöjd med bilderna jag lagt upp idag! Imorgon ska jag träffa lite kompisar och förhoppningsvis, så har jag fina bilder även på dem att lägga upp imorgon. 
 
När jag "städar" mitt rum, så är det jag egentligen gör att organisera min garderob(Oj, har du så mycket kläder...? Svar, nej, jag har en såkallad "prylgarderob" med, som jag organiserar i) och inreder mitt rum. Jag älskar att vara kreativ och hitta på nya inreedningsprojekt, som jag har gjort en tavla med bilder ifrån konfirmationen, jag har grejat lite med nattduksbordet(som jag lade upp igår), hängt upp tavlor, möblerat om och så vidare! Allt det här kallar jag "städa". Vilkett inte ens är i närheten av vad jag gör. Men idag när jag "städade/organiserade/inredde" mitt rum, så blev jag ganska störd på alla julsakerna som är överallt. Det är super mysigt uner julen och allt det där. Men i min hjärna är julen slut, och julpyntet passar verkligen inte in. Jag har dock bestämt mig för att behålla pyntet ett tag till, men det lär antagligen försvinna innan nyår, annars precis efter.
 
Vad tycker ni förresten om mina nya långa inlägg? Är detta roligt att läsa, eller tycker ni bara att det är jobbigt? Borde jag korta ned mig/prata om andra saker? Vore roligt att veta vad ni tycker. Men en sak ska jag lova er, fotograferingen kommer alltid vara prio nummer ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0